BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 21, 2011

give up?

ok,this post ditulis smbil mndengar lagu yg tah pape..so,segala carutan,kemerapuan,kesilapan,harap dpt dimaafkan..hahaha


ok,i got an inspiration from abang rafitdzi..a lawyer..die cakap,"afiq,kite kena fikir tau,ape baek ape yg buruk..kalau afiq mengalah,xsemestinye kamu kalah,n kalau kamu menang,xsemestinye kamu menang..nk buat sesuatu keputusan,fikir panjang,jgn fikir hebat..yes,mmg kita akn menang,tapi,kita xsemestinya menang selamanya..jdi,xsalah kalau kamu mengalah awal2,tpi,seterusnya,kamu akan menang.."

n from what he said,,ok..saya rasa saya pun patut berfikir terlebih pnjg,n xsalah kalau saya give up skrg..sbb,kalau saya xgive up pon,saya tetap akan kalah sekarang,jdi,baek saya mengalah wktu ni..sbb,kalau saye melangkah ke hadapan,saya mati..jdi,baek ke belakang selangkah..ikut jalan jauh lagi selamat dari ikut jalan yg pintas,tetapi mempunya curaman yg kalau jatuh,balek batu 2..

kadang2,takut nak mengaku..

kadang2,takut nak jujur..n selalu end up dgn tipu diri sndiri yg akhirnya,makan diri..xpe la kan,jnji yg saket hanyalah kita..bukan sesiapa..

bila saya sirius dalam smtg,pasti xmenjadi..ade je xkena..itu la ini la..frenz,kalau korg tgk aku maen2,bukan aku xnk sirius yer,tpi rse baek xserius,coz,bnde yg aku betul2 siyes,pasti xtercapai..tpi,bile aku xsiyes,kebanyakan nye ok..

bukan xnk,bnyk testimoni yg bile difikirkan balek,semua jdi cam2..n saya rasa lebih baek kalau saya hanya maen2..tpi maen2 yg berusaha..

SEDIH?of coz la kn bile kite get serious,n end up dgn mengecewakan..of coz la sedih..tipu kalau saya ta sedih..hahhaa.sekarang,bnda lama berulang..saya sudah trauma..saya sudah fed up.

saya rasa nk menyorok kat satu tmpt yg gelap,sejuk sorg2..xde sape kacau..xpayah nk tipu diri..n if saya diberikan sebuah dinding,saya nk conteng,tulis semua yg tengah ade dlm otak ni..

hurm..ok,tadi dpt gaji..esk nk gi alamanda,the closest mall..nk ajk org laen,mcm2 alasan kan..jdi,baek pegi sorg2,n boley pegi photoshoot..time2 ni la my GIRL(canon) sgt berguna..hahaha

ok,da terlebey merapu,lagu pon da 3 kali ulang..haha

0 comments: